Jsme Nadační fond Škoda Auto
Náš příběh se začal psát na konci roku 2018, kdy nadační fond založila společnost Škoda Auto, aby jeho prostřednictvím podpořila a spoluvytvářela rozvoj Mladoboleslavska a navázala tak na filantropickou činnost zakladatelů společnosti Václava Laurina a Václava Klementa. Ti se vždy chovali odpovědně, podporovali nejen své zaměstnance, ale především pomáhali vytvářet důstojné a inspirativní prostředí pro všechny obyvatele Mladoboleslavska. Laurin s Klementem se stali naším vzorem a zároveň i vizuální identitou nadačního fondu – a proto se s jejich postavičkami setkáte všude tam, kde jsme i my.
Od roku 2021 působíme i v dalších regionech, kde má náš zakladatel své výrobní závody – na Rychnovsku a Vrchlabsku.
Jedním z našich nejdůležitějších poslání je spojovat partnery z různých oblastí, podporovat výměnu zkušeností a přinášet nové a inovativní náměty. Veřejně prospěšným organizacím pomáháme zvyšovat jejich odbornost, prostřednictvím našich komunikačních aktivit šíříme povědomí o jejich činnosti i přínosu pro společnost. Založili jsme komunikační platformy Nové Boleslavsko, Nové Rychnovsko a Nové Vrchlabsko, které slouží jako hate-free zóna a poskytují prostor všem zajímavým iniciativám, malým subjektům a občanům aktivně se zapojit do dění v regionech.
Zajímá vás, jak vzniklo naše nové logo a co znamená? Podívejte se na příběh jeho vzniku v tomto videu nebo si o něm přečtěte zde.
Našimi významnými partnery jsou zástupci veřejné správy a měst, se kterými vedeme dialog o naplňování dlouhodobých rozvojových projektů a které povzbuzujeme v zavádění transformačních strategií. V regionech, kde působíme, pořádáme průzkumy veřejného mínění (například naposledy náš Průzkumník). Podporuje zejména ty projekty, které vycházejí z diskuze s občany. Ti totiž nejlépe vědí, jak život v jejich regionu ještě více zlepšit.
Jsme hrdými držiteli ocenění Známka kvality: Firemní nadační fond, které uděluje Fórum dárců.
Ocenění pro nás představuje příležitost posouvat se dále, zefektivňovat naše vnitřní procesy, hospodaření i transparentnost naší komunikace s veřejností, protože přesně v těchto oblastech nás odborná komise hodnotila.