Je to tady! 💚
Na konci roku jsme oslavili páté narozeniny. Za tu dobu se nám podařilo společně s partnery zrealizovat přes 600 projektů 👀 🤝 K našemu výročí jsme si nadělili nové logo, které dodá komunikaci drive a posune ji zase o kus dál. 👏
Společně s grafičkou Kateřinou Roznerovou jsme vytvořili logo, ve kterém jsou stěžejní klíčové hodnoty fondu – partnerství, porozumění, propojování místních komunit, ale i náš lokální vhled do regionů a nadšení do aktivit, projektů a spolupráce celkově. 😊
Font i barvy jsou v nové vizuální identitě naší mateřské Škoda 💚 Vedle logotypu se ale objevuje nový symbol. Co se v něm skrývá?
📍 LOKAČNÍ PIN představuje naše přímé spojení s regiony, kde působíme. Vidíte, co vznikne, když se pin trochu nakloní doprava a získá tak stabilní základnu?
💬 TEXTOVÁ BUBLINA! Ta podtrhuje důležitost komunikace a zdůrazňuje, že naší podstatou je dialog a spolupráce.
🌉 MOST zase odráží naše každodenní spojení s partnery, propojování a podporu místních komunit. Vedle těchto pomyslných mostů poukazuje i na ty fyzické, pomocí kterých propojujeme rozdělené břehy.
🙂 ÚSMĚV vyjadřuje filantropii, naše nadšení a pozitivní přístup. Nebo v něm spíš vidíte tůňku odkazující na grant Krakonošovy zahrádky?
Příběh našeho loga si můžete pustit i jako video
Naše nové logo najdete už teď společně s brand manuálem u nás na webu: https://www.nfsa.cz/cs/ke-stazeni